5 הדילים הכי זולים לחו"ל בשבוע הקרוב 05-12.09.24 🧳




 

לזוגות 💑

בכרתים, זוגות יכולים ליהנות מסיורים בין כרמים מקומיים, לעצור לטעימת יינות ביקבים משפחתיים ולהתרשם מהכפרים המסורתיים. בפאפוס שבקפריסין, מומלץ לשכור אופניים ולרכוב לאורך החופים הציוריים, לבקר בפארק הארכיאולוגי של קאטו פאפוס ולסיים את היום עם ארוחת ערב רומנטית על שפת הים. ברודוס, תוכלו לבקר בעמק הפרפרים הקסום, ליהנות מספא זוגי במלונות היוקרה ולצאת להפלגה קצרה אל האיים הסמוכים. בבורגס, בולגריה, תוכלו לטייל לאורך האגם היפהפה אטאנסובסקו, לבלות זמן איכות בפיקניק בטבע, או לצאת לרחצה מרגיעה בים השחור. בבטומי שבגיאורגיה, תחוו את השקיעות הייחודיות תוך הליכה לאורך הטיילת, בחרו במסעדות עם מנות גורמה ויין מקומי, וסיירו בגנים הבוטניים המרהיבים של העיר.
בכל אחד מהיעדים הללו תגלו שילוב מושלם של טבע, היסטוריה ואירוח מפנק, שמציעים חוויה רומנטית ייחודית לכל זוג.


 

למשפחות 👪

בכרתים, משפחות יוכלו לחקור את החול הרך של חוף אלפוניסי, לקחת סיור חינוכי במוזיאון הטבע וליהנות משיט בסירות פדלים באגמים מקומיים. בפאפוס, קפריסין, כדאי לקחת את הילדים לפארק הדינוזאורים, להשתתף בסדנאות אמנות משפחתיות ולהתקרר ביום חם בפארק המים אפרודיטה. ברודוס, הילדים יתלהבו מסיור במצודת רודוס ומטיול ביער פטלודס, שם יגלו פרפרים מרהיבים. בבורגס, בולגריה, תוכלו לחקור את מוזיאון המדע והטכנולוגיה, ליהנות מסדנאות יצירה לכל המשפחה ולבקר בפארק המים של העיר. בבטומי, גיאורגיה, המשפחות יהנו מטיול ברכבל המציע נוף פנורמי על העיר, ביקור בפארק 6 במאי, ומביקור באקווריום שבו הילדים יוכלו לפגוש יצורי ים מרתקים.
בכל אחד מהיעדים הללו תמצאו שלל פעילויות משפחתיות שמתאימות לכל הגילאים, יחד עם מקומות לינה נוחים ואטרקציות שימשכו את הילדים וההורים כאחד.



 

יעדים נבחרים לשבוע הקרוב

🛬 פאפוס | בטומי | בורגס | רודוס | כרתים 🛫
 
חוף ים הדקלים בכרתים(Bounty Beach Palm)

בתמונה - חוף ים הדקלים בכרתים

#1 פאפוס

בספטמבר מזג האוויר בפאפוס מתון ונעים, מתאים לטיולים רומנטיים לאורך החופים. זוגות ייהנו מטיול בשקיעה או ביקור באתרים הארכיאולוגיים כמו קברי המלכים. למשפחות, פארק המים אפרודיטה ואטרקציות כמו רכבי שטח בפארק הלאומי אקאמאס מספקים ימי כיף לכולם.

חבילות לזוג

חבילות

חבילות לזוג + ילד/ה

חבילות

#2 בטומי

בספטמבר בטומי מציעה מזג אוויר נעים לזוגות המטיילים בטיילת החוף או בגנים הבוטניים של העיר. למשפחות, הדולפינריום המקומי הוא חוויה מלהיבה, והילדים ייהנו גם מטיול ברכבל עם נוף מדהים של העיר והים.

חבילות לזוג

חבילות

חבילות לזוג+ילד

חבילות

#3 בורגס

בבורגס, ספטמבר הוא הזמן המושלם ליהנות מהטבע. זוגות יכולים לצאת לטיול רגלי בפארק יער הים ולהירגע באחד החופים השקטים. משפחות ייהנו מביקור בפארק האתגרים, שם הילדים יכולים ליהנות ממסלולי חבלים ופעילויות חוץ.

חבילות לזוג

חבילות

חבילות לזוג+ילד

חבילות

#4 רודוס

ספטמבר הוא זמן נהדר לזוגות ברודוס, שיכולים לטייל בעיר העתיקה ובמצודת האבירים ולבקר בעמק הפרפרים. משפחות יוכלו להנות מפארק המים פאליראקי ולחוות את ההיסטוריה של האי במוזיאון ארכיאולוגי המתאים גם לילדים.

חבילות לזוג

חבילות

חבילות לזוג+ילד

חבילות

#5 כרתים

ספטמבר בכרתים הוא זמן אידיאלי לטייל בין חופים שקטים ולהנות מהנוף ההררי. זוגות יכולים לגלות את הווילות המסורתיות בכפרים ולטייל במסלולי הליכה בטבע, כמו קניון סאמאריה. משפחות ייהנו מפארק המים לימנופוליס ומביקור באקווריום של כרתים, שם הילדים יוכלו ללמוד על עולם הים התיכון.

חבילות לזוג

חבילות

חבילות לזוג+ילד

חבילות
מחפשים יעדים נוספים לרגע האחרון?

חפשו תאריכים או יעדים אחרים

הצג רשימת יעדים לבחירה
* ניתן להזמין חדרים נוספים ו/או להוסיף תינוקות להזמנה לאחר חיפוש ובחירת המלון המבוקש.