ביטול כרטיס והחזר לפי חוק הגנת הצרכן

לקוחות נכבדים,
הינכם זכאים לבטל את העסקה באמצעות דף זה ובלבד שהזמנתכם בוצעה באחת מהדרכים הבאות: 
  • אתר האינטרנט של קשרי תעופה
  • מוקד השרות הטלפוני של קשרי תעופה
על הביטול המקוון של העסקה להיעשות עד שני ימי עסקים בטרם מועד המימוש המתוכנן.
למען הסר ספק:
ביטולים של שירותי הארחה, חופשה, נופש או בילוי יתאפשר באתר קשרי תעופה אך ורק עבור עסקה שטרם מומשה ובלבד שמועד מימושה הוא לפחות 2 ימי עסקים טרם הביטול.
ביטולים בגין טיסות בטווח של פחות מ-7 ימי עסקים יש לבצע באמצעות מוקד השרות הטלפוני בלבד.
בעת ביטול הזמנה יבוטלו כל מרכיביה, בהתאם לחוק הגנת הצרכן התשמ"א – 1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן").
לא ניתן לבטל באופן מקוון רכיב אחד של ההזמנה, אם ברצונך לבטל רק חלק ממהזמנה אנא פנה למוקד שירות הלקוחות בטופס הבא.
לאחר שליחת הודעת הביטול המקוונת, תקבלו הודעה המאשרת את הביטול במייל חוזר בתוך 48 שעות.
ניתן לשלוח הודעת ביטול ולפנות אלינו באמצעות מרכז מידע והשירות לקוחות 
כלל הפניות שיתקבלו בחברתנו באמצעות כל האמצעים המנויים לעיל, יטופלו בין הימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00 – 16:00 בלבד (להלן: "שעות הפעילות"). עם קבלת פנייתכם לביטול יישלח אליכם מייל לאישור הפנייה.
פניות אשר יתקבלו לאחר שעות הפעילות וימי הפעילות, יטופלו ביום הפעילות העוקב. 
לתשומת ליבכם, כי ביטול העסקה עשוי להיות כרוך בעלויות ביטול נוספות והכל בכפוף לחוק הגנת הצרכן התשמ"א – 1981 ולתנאי ביצוע ההזמנה.
במידה והעסקה בוצעה באמצעות סוכנות נסיעות חיצונית, יש לבצע את הודעת הביטול דרכה בלבד.