5 הדילים הכי זולים לחו"ל בשבוע הקרוב 29.08-05.09.24🧳




 

לזוגות 💑

בכרתים, זוגות יכולים לגלות את הרומנטיקה המיוחדת בכפרי ההרים המסורתיים, עם ביקורים במנזרים עתיקים וטיולים בנופים המרהיבים של האי. בפאפוס שבקפריסין, אפשר ליהנות משייט רומנטי בשקיעה, ביקור ביקבים מקומיים ולינה באחד ממלונות היוקרה המדהימים שקשרי תעופה מציעה. ברודוס, תוכלו לטייל בין הרחובות הציוריים של העיר העתיקה, ליהנות מארוחות ערב רומנטיות במסעדות עם נוף לים, ולהתפנק במלונות יוקרה עם שירות אישי. בבורגס, בולגריה, תוכלו למצוא מפלט שקט עם טיולים בפארקים הטבעיים, טבילה במעיינות חמים ולינה במלונות יוקרתיים מוקפים בטבע. בבטומי שבגיאורגיה, זוגות יוכלו להתרשם מהאדריכלות המודרנית של העיר, לטייל בטיילת החוף וליהנות משקיעות מרהיבות עם כוס יין גיאורגי מקומי.
בכל אחד מהיעדים הללו תמצאו את השילוב המושלם של חוויות רומנטיות, לינה מפנקת ומסעדות המציעות אוכל מקומי וטעמים בלתי נשכחים.


 

למשפחות 👪

בכרתים, משפחות יכולות לחקור את הגן הבוטני המיוחד של חאניה, ליהנות מפעילויות ימיות כמו שנורקלינג וטיולים בספינות עם תחתית זכוכית. בפאפוס, קפריסין, כדאי לבקר בפארק המים אפרודיטה, לצאת להרפתקה עם רכבי שטח, ולבלות יום כיף במוזיאון הארכיאולוגי הפתוח. ברודוס, הילדים ייהנו מביקור בפארק המים הגדול שבאי, לשוטט בעיר העתיקה וליהנות מאטרקציות המתאימות לכל המשפחה במלונות המיועדים לילדים. בבורגס, בולגריה, תוכלו לבלות בגן החיות המקומי, לחקור את הטבע הייחודי של שמורת הפארק הימי וליהנות מפארק אתגרים מרתק. בבטומי, גיאורגיה, המשפחות ייהנו מביקור בדולפינריום, טיולים בטיילת החוף המרהיבה ויום כיף בפארק השעשועים המקומי.
בכל אחד מהיעדים הללו תמצאו מגוון רחב של פעילויות משפחתיות, מסעדות המציעות תפריטים ידידותיים לילדים ולינה נוחה ומותאמת לצרכים של כל המשפחה.



 

יעדים נבחרים לשבוע הקרוב

🛬 פאפוס | בטומי | בורגס | רודוס | כרתים 🛫
 
בריכה מרכזית בריזורט הלאה לייף סטייל ברודוס - Helea lifestyle Resort

בתמונה - בריכה עם מיטות שיזוף קרובות למים בריזורט הלאה לייף סטייל ברודוס - Helea lifestyle Resort

#1 פאפוס

פאפוס, עיר חוף היסטורית בקפריסין, היא יעד אידיאלי לחופשת ספטמבר. מזג האוויר חם ונעים, אך פחות לח ממאי ואוגוסט, וההמונים מתחילים להתפזר לאחר עונת השיא, מה שמאפשר לכם ליהנות מאתרים כמו קברי המלכים ואתר הפסיפסים שבפארק הארכיאולוגי ברוגע יחסי. ניתן לטייל בנחת לאורך הטיילת המקסימה של פאפוס, לבקר בטירת הנמל המפורסמת, ולהירגע בחוף קוראל ביי המדהים. העיר מציעה גם מגוון מסעדות, טברנות ואטרקציות לכל המשפחה, כולל פארקי מים וגני חיות.

חבילות לזוג

חבילות

חבילות לזוג + ילד/ה

חבילות

#2 בטומי

בטומי, גיאורגיה פורחת בספטמבר כשהטמפרטורות נוחות והקהל דליל יותר לאחר שיא הקיץ. טיילת החוף המפורסמת של בטומי מתאימה מאוד להליכות נינוחות ורומנטיות באווירה הנעימה של העיר, ניתן לבקר בגנים הבוטניים המרהיבים או במוזיאון האמנות המקומי. חופי העיר מציעים מקום מושלם למנוחה ושיזוף, בעוד העיר מתהדרת במסעדות מצוינות המציעות מטבח גיאורגי עשיר ויין מקומי משובח. ספטמבר הוא גם זמן מצוין לגלות את הסביבה ההררית של בטומי עם טיולים טבע מרהיבים.

חבילות לזוג

חבילות

חבילות לזוג+ילד

חבילות

#3 בורגס

בורגס, בולגריה, היא יעד מרענן בספטמבר, כשמזג האוויר מתון ונעים, ותחושת הרוגע שולטת לאחר עונת הקיץ העמוסה. תוכלו ליהנות מטיולים בפארק הים העירוני, לבקר במוזיאונים ובאתרים היסטוריים כמו מבצר סואטופוליס, ולגלות את השווקים המקומיים. החופים של בורגס עדיין מציעים ימים שלווים של שמש וים, אך עם פחות צפיפות, והעיר מספקת חוויה אותנטית יותר של החיים המקומיים עם שפע מסעדות המציעות מאכלים בולגריים מסורתיים.

חבילות לזוג

חבילות

חבילות לזוג+ילד

חבילות

#4 רודוס

ברודוס, ספטמבר מביא עימו מזג אוויר מושלם לחופשה – עדיין חם אך פחות מעיק מאוגוסט. העיר העתיקה, עם סמטאותיה הציוריות וההיסטוריה העשירה, מזמינה לסיורים מרתקים. תוכלו לבקר בארמון האבירים, לשוטט בשוק הצבעוני, וליהנות משחייה בחופים היפים כמו חוף איליאס. רודוס גם מציעה שפע של מסעדות, ברים ואטרקציות תרבותיות, תוך שהקהל מצטמצם, מה שמעניק לכם חוויה נינוחה יותר.

חבילות לזוג

חבילות

חבילות לזוג+ילד

חבילות

#5 כרתים

בכרתים, חודש ספטמבר מביא איתו מזג אוויר נעים, עם טמפרטורות מתונות יותר ואווירה רגועה יותר בעקבות סיום עונת השיא. האי מציע חופים קסומים כמו באלוס ואלפוניסי, ומקומות כמו חאניה ורית'ימנו עדיין חיים ותוססים אך פחות צפופים. תוכלו לטייל בכפרי הרים ציוריים, לבקר במוזיאונים ובאתרים היסטוריים, או ליהנות מאוכל מקומי בטברנות השלוות. ספטמבר הוא גם זמן מושלם לגלות את הטבע עם טיולים בערוץ סמריה או ביערות של הר אידי.

חבילות לזוג

חבילות

חבילות לזוג+ילד

חבילות
מחפשים יעדים נוספים לרגע האחרון?

חפשו תאריכים או יעדים אחרים

הצג רשימת יעדים לבחירה
* ניתן להזמין חדרים נוספים ו/או להוסיף תינוקות להזמנה לאחר חיפוש ובחירת המלון המבוקש.