5 הדילים הכי זולים לחו"ל בשבוע הקרוב 25.07-03.08.24 🧳




 

לדילים המעודכנים של השבוע הקרוב לחצו כאן


לזוגות 💑

פאפוס שבקפריסין הוא יעד מושלם לזוגות המחפשים שילוב של חיי לילה תוססים ונופים מרתקים. זוגות יכולים ליהנות מערב רומנטי בנמל פאפוס הציורי, הידוע במסעדות המקסימות שלו ובנופים המהממים. בורגס שבבולגריה, זוגות יכולים לטייל באגם בורגס ולחוות את היופי השקט של גני הים(The Sea Gardens), מקום מושלם לטיול רומנטי. בטומי מציעה לזוגות חופים יפים, מסעדות מסורתיות וטיולים באתרים כמו הגנים הבוטנים. ברודוס, יוון, זוגות יכולים ליהנות משיטוט בעיר העתיקה המרתקת ולבקר במבצר הצלבנים המרשים. כרתים, יוון, מציעה אווירה רומנטית עם מלונות מפנקים בפנסיונים של הכל כלול, חופים מדהימים וחוויות תרבותיות ומסעדות ייחודיות.
 

למשפחות 👪

משפחות המבקרות בפאפוס ימצאו מגוון פעילויות המתאימות לכל הגילאים. פארק המים Aphrodite Waterpark הוא אטרקציה פופולרית עם מגלשות ובריכות רבות. בבורגס, משפחות יכולות ליהנות מהחופים שבדר"כ על יד המלונות, לבקר במוזיאון הארכאולוגי של בורגס, וליהנות מבילוי בפארק המים אקווה פוליס. בבטומי משפחות יכולות ליהנות מיום מהנה בדולפינריום ולחוות מופעים מרתקים עם דולפינים. ברודוס, האקווריום של רודוס ועמק הפרפרים מציעים חוויות מרתקות לילדים. באי כרתים, פארק המים Aqua Plus והאקווריום של כרתים מספקים פעילויות מלאות עניין למשפחות. כל יעד מבטיח שילוב של פעילויות היסטוריות ונופש למשפחות, עם מלונות מפנקים הכוללים מגלשות מים ובריכות ופעילויות רבות!


 

יעדים נבחרים לשבוע הקרוב

🛬 פאפוס | בטומי | בורגס | רודוס | כרתים 🛫
 
בתמונה - מלון לואי פאתון - Louis Phaethon Beach

בתמונה - מלון לואי פאתון - Louis Phaethon Beach בפאפוס

#1 פאפוס

פאפוס קורצת לזוגות ולמשפחות באוגוסט עם מזג האוויר החם והמזמין. להתרווח בשמש הים תיכונית בחופים מדהימים עם מגוון פעילויות במים. צאו לשוטט בין כפרים ציוריים מלאי היסטוריה. תטעמו את המטבח המענג של האי בטברנות על שפת הים וטבלו את עצמכם בתרבות המקומית התוססת. בין אם אתם מחפשים מפלט רומנטי או הרפתקה משפחתית מהנה, פאפוס מבטיחה רגעים בלתי נשכחים על רקע היופי הנצחי שלה.

חבילות לזוג

חבילות

חבילות לזוג + ילד/ה

חבילות

#2 בטומי

בטומי מציעה שילוב מושלם של פעילויות למשפחות וזוגות. משפחות יכולות לחקור את האקווריום של בטומי, ליהנות מהחופים היפים של בטומי בולווארד, ולבקר בפארק המים Batumi Aqua Park ליום כיף. זוגות עשויים להעדיף את היופי השליו של הגנים הבוטניים של בטומי, טיול רומנטי בטיילת בטומי, וערב רגוע במעיינות החמים של מצחטה. עם ההיסטוריה העשירה, הנופים היפים והתרבות התוססת שלה, בטומי מבטיחה חוויות בלתי נשכחות לכולם.
 

חבילות לזוג

חבילות

חבילות לזוג+ילד

חבילות

#3 בורגס

בורגס מתגאה בחופיה הקסומים ובפעילויות מגוונות. זוגות יכולים לטייל בגן הים, לבקר באזור פודה לצפייה בטבע מהמם וליהנות מתרבות מקומית. משפחות יכולות לשחק בחוף סאני ביץ', לחקור את המוזיאון להיסטוריה של הטבע ולבקר בפארק המים אקווה פרדייז. בבורגס אתרי נופש רבים עם פנסיון "הכל כלול" כמו Sol Nessebar ו-MELIA HOTEL המציעים שירותי בידור מקיפים לילדים.

חבילות לזוג

חבילות

חבילות לזוג+ילד

חבילות

#4 כרתים

כרתים מציעה מגוון רחב של מלונות יוקרה המותאמים הן לזוגות והן למשפחות. לזוגות, ישנם מלונות עם סוויטות ווילות פרטיות, בריכות פרטיות ונוף עוצר נשימה, המציעים גם מסעדות גורמה וספא מפואר. למשפחות, מלונות רבים כוללים פעילויות רבות לילדים, פארק מים ואזורי משחקים רחבים, לצד מתקנים מפנקים להורים. כרתים משלבת נופים מרהיבים, שירות ברמה גבוהה ונוחות מקסימלית לכל סוג של נופש.ים.

חבילות לזוג

חבילות

חבילות לזוג+ילד

חבילות

#5 רודוס

רודוס משלבת היסטוריה עם אטרקציות מודרניות. זוגות יכולים לחקור את העיר העתיקה ולקנות מזכרות, לבקר באקרופוליס לינדוס ולהירגע בחופי פליראקי הנקיים. משפחות יכולות ליהנות מאקווריום רודוס, לחקור את עמק הפרפרים וליהנות בפארק המים פליראקי. מלונות הכל כלול כגון Helea family beach ו-Alila spa and resort  מציעים שהות ופעילויות יוקרתיות לאורחים בכל הגילאים.

חבילות לזוג

חבילות

חבילות לזוג+ילד

חבילות
מחפשים יעדים נוספים לרגע האחרון?

חפשו תאריכים או יעדים אחרים

הצג רשימת יעדים לבחירה
* ניתן להזמין חדרים נוספים ו/או להוסיף תינוקות להזמנה לאחר חיפוש ובחירת המלון המבוקש.