אחריות ותנאי התקשרות - חבילות נופש לצעירים

נוסע/ת יקר/ה, ביצוע הזמנתך מהווה אישור מלא לכל התנאים והנהלים המופיעים מטה ולכן על אחריותך לקרוא בעיון רב את תנאי ההתקשרות
 
התנאים והנהלים המובאים להלן, מהווים חלק בלתי נפרד מהזמנתך. ידיעתך אותם, תתרום למימושה של הזמנתך, על הצד הטוב ביותר.
 

חבילות צעירים:

 חבילת צעירים הינה חבילה מוגדרת המוזמנת דרך מחלקת הצעירים של קשרי תעופה, (להלן: "קשרי תעופה צעירים" ו/או "חבילת צעירים").
 החבילה כוללת בדרך כלל: טיסה, העברות הלוך ושוב, שהייה בבית מלון נבחר המותאם לקהל היעד הצעיר, מיסים והיטלים.
 החבילה כוללת נציגים מקומיים דוברי עברית, המועסקים ע"י ספק מקומי ביעד הספציפי, מטרת הנציג הוא ליווי הנופשים בעת חופשתם.
 בנוסף נציג הספק המקומי מציע מגוון שירותים נלווים כגון: השתתפות באטרקציות, מסיבות טיולים, סיורים, פארק מים וכדומה ביעד עצמו. לכן, כלל השירותים הניתנים ביעד הינם באחריות הספק המקומי בלבד ואינם באחריות קשרי תעופה.
 
**שימו לב**
מידע לנוסעים - טיסה וחופשה בתקופת הקורונה.
משום שההגבלות והדרישות לגבי חופשה בטוחה מקורונה משתנות ממדינה למדינה וכן משדה תעופה למשנהו ובין חברות התעופה, אתם מתבקשים לבדוק מראש את ההנחיות לגבי הטיסה, עטיית מסיכה בה וכן לגבי התנאים לגבי יציאה מהארץ, חזרה אליה וכן כניסה ויציאה ממדינת היעד שלכם. בדקו מה האישורים שעליכם להשיג או אילו טפסים עליכם למלא כדי שהמעבר בשדה התעופה יעבור בצורה חלקה ושהחופשה שלכם תתחיל בנוחות ובצורה נעימה.
תוכלו להתעדכן באתר משרד הבריאות וכן באתר קשרי תעופה לגבי התנאים השונים.
 
תנאים ואחריות:
כללי – חברת קשרי תעופה בע"מ ו/או דרך החופש בע"מ (להלן: "החברה") משמשת כמקשרת וכמתווכת בלבד בין הנוסעים לבין ספקי השירותים בארץ ובחו"ל (כגון: חברות תעופה, בתי מלון וכד'), בהתאם לפרטים המפורטים במסגרת כל הזמנה, כאשר האחריות על ביצוע השירותים בפועל לרבות טיבם ואיכותם מוטלת במלואה על ספקי שירות אלו, למעט במקרים בהם ניתן להטיל אשם על החברה.
החברה מתחייבת לבצע כל הזמנה במיומנות ובמקצועיות, ולמסור את כל המידע הרלוונטי לעסקה ע"י ביצוע ההתאמה למבוקש.
החברה אינה אחראית בכל צורה שהיא לתקלות כלשהן הנובעות עקב ביצוע לקוי ו/או חלקי של השירותים המבוצעים ע"י ספקי השירות ו/או כאלו הנובעות עקב נסיבות שאינן בשליטתה כדוגמת: שביתות, מזג אוויר, ימי חג, מלחמות, מגפות, פשיטות רגל, תקלות טכניות וכדומה.
יודגש כי בטרם אישורה הסופי של כל הזמנה על ידי ספקי השירות השונים בארץ ו/או בחו"ל, תיחשב כל הזמנה כהזמנה על תנאי עד למועד אישורה הסופי ולפיכך לא תחייב את החברה, אלא בגדר בקשה לביצוע הזמנה בלבד.
מוסכם בזאת שכל תביעה ו/או טענה ו/או תלונה של נוסע כנגד השירותים המוזמנים תובא בפני החברה בזמן אמת ומייד עם היוודע לנוסע על התקלה או במועד הקרוב לכך, ככל הניתן.
החברה לא תקבל תלונות ו/או טענות אשר יתקבלו אצלה לראשונה רק לאחר מימוש מלוא החופשה וחזרת הנוסע ארצה.
 
תנאי דמי הביטול –
חיובים וביטולים - מחובתו של כל לקוח להתעדכן בשיעור דמי הביטול בכל מוצר ו/או שירות בהתאם לתנאי הספק ו/או בהתאם לתנאים המפורטים מטה.
שימו לב! במידה ותיאלץ לבטל את הזמנתך, על כל ההזמנות חלים דמי שינוי ו/או דמי ביטול כפי שפורטו לעיל מרגע ביצוע ואישור ההזמנה והכל בכפוף להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 :
א.בעסקת מכר מרחוק, כהגדרתה בחוק הגנת הצרכן (תיקון מס' 26 לחוק): רשאי הצרכן לבטל את העסקה בתוך 14 ימים מיום ביצוע העסקה, ובלבד שהביטול יעשה לפחות 7 ימי עבודה קודם למועד בו אמור השירות להינתן ובכתב. בהתאם לקבוע בחוק בביטול ההזמנה "יחולו דמי ביטול בשיעור של 5% מערך העסקה או של 100 ₪ לאדם, לפי הנמוך מבניהם".
ב. בעסקת מכר מרחוק לפי תיקון 47 לחוק הגנת הצרכן: רשאי הצרכן, בן 65 ומעלה ו/או אדם עם מוגבלות ו/או עולה חדש, לבטל את העסקה בתוך ארבע חודשים מיום ביצועה, ובלבד שהעסקה שרכש הינה עבורו ו/או עבור אדם העונה על דרישות סעיף 14ג1(ג) לחוק הגנת הצרכן, בכפוף לכך שהצרכן הציג תעודה מתאימה לצורך הביטול העסקה לפי סעיף זה ובלבד שנותרו 7 ימים שאינם ימי מנוחה לפני המועד בו היה אמור השירות להינתן ובכתב.
ג.רשאי צרכן לבטל חוזה, עד 14 ימים ממועד כריתתו עקב פגם או אי התאמה בין השירות שסופק לשירות שפרטיו נמסרו לצרכן או עקב אי אספקת השירות במועד או כל הפרה אחרת של החוזה וזאת ללא דמי ביטול.
למען הסר ספק מובהר בזאת כי האמור בסעיף זה הינו לצורכי יידוע בלבד, וכי הנוסח המחייב והמלא של הוראות הביטול בעסקאות מכר מרחוק הוא זה המפורט בסעיף 14ג לחוק הגנת הצרכן.
יובהר למען הסר ספק כי כל ביטול הנעשה בדמי ביטול מלאים של 100% לא יקנה כל זכות כלשהי לנוסע, לרבות לא החזר כספי כלשהו, למעט החזר בגין מיסי נמל והיטל בטחון ששולמו בהזמנת כרטיסי הטיסה. לבקשת הנוסע, החברה תפנה אל חברת התעופה הרלוונטית לשם קבלת החזר בגין האמור בלבד ועבור הנוסע.
כל דמי הביטול בהתאם להוראות פרק זה, למעט ביטול מכח החוק, יחשבו כפיצוי מוסכם בהתאם להוראות סעיף לחוק החוזים (תרופות) התשל"א 1971.
כל בקשה לשינוי כלשהו לרבות ומבלי לפגוע בכלליות האמור- שינוי שם, ו/או שינוי מועד ו/או שינוי יעד ו/או כל שינוי אחר-דינו כבקשת ביטול למעט באם צוין אחרת על ידי ספק השירותים.
על כל ההזמנות חלים דמי שינוי או ביטול מרגע אישור ההזמנה על ידי הספק. בהתאם לתעריפים של החברה ו/או הספקים השונים, המשתנים בהתאם לכל מוצר וכמפורט להלן:
 
דמי ביטול חבילות צעירים:
 מרגע ביצוע ההזמנה עד 30 ימי עבודה לפני היציאה 600ש"ח דמי ביטול לאדם (דמי המקדמה)
 מ-29 עד 14 ימי עבודה לפני היציאה- 50% מערך ההזמנה.
 מ- 13 עד 7 ימי עבודה לפני היציאה- 80% מערך ההזמנה.
 מ- 6 עד 0 ימי עבודה לפני היציאה- יחולו דמי ביטול בשיעור 100% .
 
ח
דרכי ההודעה על ביטול העסקה –
בפקס : 03-6388808
בטלפון: 03-301-5135
במסגרת כל בקשה לביטול עסקה מכל סיבה חובה על הלקוח לצרף את הפרטים המלאים, לרבות שם מלא, תעודת זהות, מספר דרכון, מספר הזמנה ותאריך היציאה.
לאחר קבלת כל הפרטים לעיל יבוצע ביטול ההזמנה בהתאם לתנאיה ו/או בהתאם לדין ויישלח אליך אישור על ביטול הזמנתך – יש לוודא ולעקוב כי בקשת הביטול אכן נתקבלה וטופלה.
קבלת מסמכי נסיעה–על הנוסע לבדוק את כל חומר הנסיעה, מיד עם קבלתו ולוודא כי כל המסמכים הרלוונטיים אכן בידיו (כגון כרטיסי טיסה, שוברים לבית המלון, להעברות, השכרת רכב, וכו') ולוודא כי כל הפרטים הרשומים בהם תואמים את ההזמנה ואת פרטי הנוסעים במדויק.
לידיעתך, מימוש ההזמנה ואספקת השירותים המוזמנים על ידי החברה מותנה, כמובן, בקבלת מלוא התשלום עבור ההזמנה בידי החברה ובטרם מימושה. אין החברה תספק מוצר ו/או שירות כלשהו אלא לאחר שקיבלה את מלוא התשלום בגינו בשום מקרה ובשום מצב.
ביצוע ההזמנה מול צד שלישי–יובהר כי כאשר ההזמנה מתבצעת אל מול צד שלישי כלשהו (כגון סוכנות נסיעות, אתרי מסחר מקוונים, אתרים להשוואת מחירים וכד') ולא מול החברה באופן ישיר, אין החברה אחראית על המידע המועבר בין הצד השלישי לבין הנוסע ולהיפך ואין החברה אחראית על מצב שבו הצד השלישי לא העביר את כספי הנוסע אל החברה מכל סיבה שהיא ולא תהא לנוסע כל טענה כנגד החברה בנוגע לאמור. למען הסר ספק, אין החברה מחויבת לספק שירותים או מוצרים כלשהם (גם במקרה שבו שלחה החברה לנוסע "אישורי הזמנה", "שוברים", "כרטיסי טיסה" וכו'), אלא לאחר שקיבלה את מלוא התמורה בגין שירותים או מוצרים אלו הן ישירות מהנוסע והן על ידי צד שלישי שדרכו בחר הנוסע לבצע את ההזמנה.
הזמנה באתר האינטרנט -בעת ביצוע הזמנה עצמאית ומקוונת באתר האינטרנט, יש לוודא כי כל רכיבי ההזמנה אושרו, במידה ולא, או כאשר קיים ספק, יש ליצור קשר באופן מידי עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בטלפון: 03-5205020.
כוח עליון–החברה תהיה פטורה מאחריות כלפי הנוסעים בכל הקשור לביטול ו/או שינוי בתוכנית החופשה בכל פרק זמן שהוא אשר נגרם במישרין ו/או בעקיפין מכוח עליון, שביתות, סגר, הפרות סדר, שריפה, הצפה, מזג אויר, מרי אזרחי, מלחמה, מבצע צבאי, פלישה, מרד, מגיפות, מחלות, חרם, מעצרים, פשיטת רגל ו/או חדלות פירעון ו/או הפסקת פעילות של מי מספקי השירות, תקלות טכניות ו/או כל נסיבה אחרת של כוח עליון שמעבר לשליטת החברה בין אם צפוי ובין אם בלתי צפוי.
מזג האוויר -החברה אינה יכולה להתחייב על תנאי מזג האוויר השוררים במהלך החופשה.
ביטוח-לתשומת ליבך, ההזמנה אינה כוללת ביטוח מכל סוג שהוא ועל כן על הנוסע לדאוג בהקדם לביטוח מתאים, מקיף ונרחב לפי צרכיך לרבות פוליסת ביטוח רפואי, ביטוח אישי וביטוח נסיעות לחו"ל. מומלץ מאוד(!) לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות הכוללת גם סעיף של ביטול טיסה מכל סיבה שהיא, וכן ביטוח מטען (כבודה) וזאת מיד בתום ביצוע ואישור ההזמנה. ככל שהלקוח בוחר על דעת עצמו שלא לבצע ביטוח, תחול האחריות הבלעדית על הלקוח.
יובהר כי חברתנו אינה חברת ביטוח ועל כן, לקבלת ייעוץ אישי ורכישת פוליסה מתאימה יש לפנות לחברות הביטוח השונות מיד לאחר אישור ההזמנה כאמור.
דרכונים ואשרות כניסה למדינה זרה -באחריות הלקוח להצטייד בדרכון ישראלי תקף לשישה (6) חודשים לפחות, מיום החזרה ארצה, כשהוא במצב שלם, תקין וללא קרעים או כתמים כלשהם, באשרות כניסה (ויזות) מתאימות בהתאם לכל מדינת יעד ובהתאם לחוקיה (כולל למדינות בהן יש עצירת ביניים "קונקשיין").
כמו כן, מחובתו של לקוח לציין בפני החברה אם ברשותו דרכון זר שאינו ישראלי לצורך התאמה בגין המידע הדרוש לשם כניסה למדינה זרה. הכניסה למדינות שונות הינה בהתאם לדרכון אשר ברשות הנוסע, דין המדינה עשוי להשתנות מעת לעת.
כל טיפול בדרכון, אשרה וכיו"ב הינו באחריות הנוסע בלבד.
על פי הוראות משרד הפנים נוסע המחזיק בדרכון ישראלי או בתעודות מעבר ישראלי, חייב לצאת בעזרתו מהארץ, גם אם ברשותו דרכון נוסף שאינו ישראלי.
באחריותו של כל לקוח למסור את כל המידע שברשותו, בכדי לוודא כי לא חלה עליו כל הגבלה ו/או מגבלה משפטית לצאת מגבולות הארץ. באחראיות הלקוח לבדוק כי דרכונו בתוקף, ויש עמו את כלל האישורים ואשרות הכניסה הנדרשים לצורך הנסיעה.
טיסות–טיסות עשויות להיות גם טיסות שכר ("צ'רטר") ו/או טיסות סדירות, פרטיהן עשויים להשתנות מעת לעת בהתאם לדרישות חברות התעופה השונות ו/או שדות התעופה ו/או עקב אילוצים בלתי צפויים כגון תקלות טכניות, אף לאחר ביצוע ההזמנה, לרבות מבחינת מועדי ההמראה, מסלולי הטיסה ופרטי חב' התעופה המפעילה את הטיסה בפועל. באחריות הלקוח לוודא אם חלו שינויים בפרטי הטיסה ולהשאיר פרטי התקשרות לצורך עדכון בכל שינוי, ככל שאלו ימסרו ע"י חב' התעופה.
נסב את תשומת לב הלקוח לחוק שירותי תעופה ולפיו המוביל האווירי ו/או הספק רשאי לבטל את כרטיס הטיסה ובלבד שמסר הודעה ללקוח לא פחות מ-14 ימים טרם מועד הטיסה.
האחריות על תובלת הנוסעים וכבודתם בפועל חלה על חברת התעופה (להלן: "המוביל האווירי" ו/או "מפעיל הטיסה") לרבות בשל עיכובים, שינויים, ביטולים במועדי הטיסות הנובעים מנסיבות שאינן בשליטתה של החברה וזאת בהתאם לכל דין ובהתאם לנסיבות ולשירות המוזמן. החברה מתחייבת להודיע לנוסע על כל שינוי ו/או עדכון כלשהו, ככל שהובא זה לידיעתה מראש וככל והנוסע אכן השאיר פרטי התקשרות מלאים ליצירת קשר בהם היה זמין.
הזכות בידי המוביל האווירי, ללא הודעה, להשתמש במובילים או בכלי טיס, ממלאי מקום, ובמקרה הצורך לשנות או להחסיר כל מקום חניה הנקוב בכרטיס. לוחות הזמנים ניתנים לשינוי ללא כל הודעה מראש. דינים אלה מתירים לחברות התעופה ו/או לחברה בהתאם לשיקולים מקצועיים ואופרטיביים לערוך שינויים במועדי המראה ו/או הנחיתה, בשדות התעופה להמראה ו/או נחיתה, כמו כן לערוך נחיתות ביניים ע"פ הצורך וכל זאת לעיתים ללא כל הודעה מוקדמת מראש על כך.
בקשות מיוחדות -החברה תעביר לספקיה כל בקשה מיוחדת של הנוסע [למשל, אך לא רק: ארוחות מיוחדות בטיסה, מקומות ישיבה במטוס, כיסא גלגלים, קלנועית, ציוד מיוחד לתינוקות, סוג מיטות, חדרים מקושרים ו/או צמודים, VIP], אולם אין היא מתחייבת כי הבקשה תמולא, אלא אם מדובר בבקשה מהותית של הלקוח מחמת צרכים מיוחדים שלו וכתנאי להזמנה, ואשר אושרה בידי הספק ביחד עם אישור ההזמנה ונרשמה במפורש בכרטיס הטיסה ו/או בפרטי ההזמנה.
הארוחות המסופקות בטיסות, ככל שמסופקות, הן באחריות בלעדית של המוביל האווירי. חברתנו אינה יכולה להתחייב לספק אוכל מיוחד (כשר, צמחוני, טבעוני וכו'), גם אם המזון הוזמן מראש ע"י הנוסע. יובהר כי הבקשות מועברות ישירות לחברות התעופה, אספקת המזון המבוקש הנה באחריות המוביל האווירי ובשליטתו הבלעדית.
שדות תעופה/חברות תעופה -אין החברה אחראית לנהלי ביטחון ו/או בטיחות ו/או נהלי עליה למטוס, החלים בשדות התעופה וחברות התעופה השונים בעולם. לרבות נהלי ולו"ז פתיחת וסגירת שער העלייה למטוס, עמדת הצ'ק-אין, נהלי הושבה במטוס, איסור העלאת מכשירי חשמל, מצלמות, מוצרי טואלטיקה וכד'. הרשימה לעיל מהווה דוגמה בלבד ואינה בגדר רשימה ממצה.
התייצבות בשדה התעופה -חלה החובה להתייצב בעמדת הצ'ק-אין של חברת התעופה בשדה התעופה ובטרמינל הרלוונטי הן בארץ והן בחו"ל 3 שעות קודם מועד ההמראה והכל כמפורט על גבי כרטיסי הטיסה עצמם.
אשרור טיסת חזרה -עליך לאשרר את טיסת החזור 72 שעות לפני תאריך החזרה, בהתאם לפרטים המופעים בכרטיס הטיסה שבידך וכן לוודא בערב שלפני טיסת החזור כי אין כל שינוי.
פרטים ליצירת קשר –על הנוסע חלה האחריות למסור פרטים ליצירת קשר לרבות מספר טלפון בעת שהותו בחו"ל או אמצעי תקשורת אחר כגון דואר אלקטרוני, מסרוני "וואטסאפ" וכד' וזאת על מנת שיוכל לקבל הודעות ועדכונים חשובים הנוגעים להזמנתו לרבות שינויים במועדי ולוודא כי ניתן להשיגך באמצעות מספר טלפון זה.
כבודה -תובלת המזוודות והמטען הינה באחריות הבלעדית והמלאה של חברת התעופה המבצעת בפועל את התובלה האווירית, לרבות בשל אובדן ו/או איחור ו/או כל נזק הנגרם לכבודה וכיוצא באלו.
בכל מקרה של אבדן ו/או נזק למטענכם, עליכם לפנות באופן מידי אל נציג חברת התעופה אשר יפנכם אל משרד סוכן השינוע (שירותי הקרקע) באולם שדה התעופה ולדאוג למלא טופס תלונה מלא בגין אובדן/נזק למטען ולשמור את העתקו.
יובהר כי החברה אינה אחראית בגין חיוב עבור כבודה ו/או משקל כבודה עודף. על הנוסע להתעדכן בנהלי חברת התעופה הרלוונטית.
יש לשים לב, כי תעריפי הכבודה ו/או כל שירות אחר בעת ביצוע התובלה האווירית נגבה בהתאם למדיניות של חברת התעופה, חברות התעופה רשאיות לגבות תוספת תשלום בגין משקל עודף לרבות כבודת יד לפי תעריף שנקבע על ידן וע"פ שיקול דעתן הבלעדי.
נשים בהריון -חלה החובה להתעדכן במדיניות ובנהלים של חברת התעופה הרלוונטית. חובה להציג אישור רפואי בשפה האנגלית המעיד עלתקינות ההיריון ואי מניעה להשתתף בטיסה (אשר ניתן בסמוך למועד הטיסה). הגעה לטיסה ללא אישור רפואי כאמור עלולה להוביל לסירוב הצוות האוויר להתיר לנוסעת ההרה להשתתף הטיסה. נשים בהיריון מעבר לשבוע 27 אינן מורשות לטוס בהתאם לאמנות הבינלאומיות, על הלקוחה לעדכן את סוכן הנסיעות בטרם ביצוע ההזמנה.
תינוקות-  מחיר כרטיס טיסה לתינוק תקף עד גיל שנתיים (ולא יום מעבר לכך) נכון למועד הטיסה בפועל. (הן בטיסת ההלוך והן בטיסת החזור)
העברות  -העברות הנוסעים משדה התעופה לבית המלון ובחזרה (בחבילות בהן קיים שירות העברות בלבד) תתבצע במרוכז באמצעות אוטובוס אשר ברוב היעדים פועל כמאסף במסלול קבוע בין בתי המלון השונים, ועל כן, ייתכן כי הנסיעה תתעכב ו/או תתארך עקב המתנה לכלל הנוסעים ו/או איסוף/הורדת נוסעים בבתי מלון שונים. ההעברות הינן באחריות הספק המקומי ויש לפנות לנציג הספק המקומי אשר ממתין לכלל הנוסעים בשדה התעופה בכל מקרה של בעיה.
נציג -בחלק מאזורי הנופש נמצאים נציגים ישראלים שהם נציגים המועסקים ע"י הסוכן המקומי. תפקיד הנציג לקבל את הנוסע בהגעה [כאשר משולם עבור שירות זה] לדאוג להעברתו למלון, ומהמלון בסיום חופשתו לשדה"ת לטיסתו חזרה. הנציגים משתדלים לעשות כמיטב יכולתם בכדי לפגוש את הנוסע במהלך חופשתו בכדי לתת לו אינפורמציה על סיורי הבחירה המאורגנים ע"י הסוכן המקומי ואין אנו אחראים כאשר אין הנציג מצליח להגיע לכל נוסע ונוסע ולמעט העברות מ/אל המלון אין אנו אחראים לפעילויות אחרות של הנציג. מספר הטלפון של הנציג מטעם הספק המקומי מופיע על גבי השובר וניתן לפנות אליו בכל שאלה.
סיורי בחירה -נמכרים ומבוצעים ע"י משרדים מקומיים ו/או נציגים מטעמם. ואין לחברתנו כל חלק ו/או אחריות בכל הקשור להם. סיורי הבחירה מותנים במספר מינימום של משתתפים ועל כן ייתכן כי סיור בחירה מסוים יבוטל על אף שכבר הייתה הרשמה לסיור.
מניין הימים: במניין הימים מחושבים יום היציאה מישראל ויום החזרה אליה שהינם ימים חלקיים בלבד. זמני היציאה וההגעה מ/ ל ישראל נתונים בידי חברת התעופה ואין אנו מתחייבים להשלים את הימים במלואם.
בתי מלון-הנוהג המקובל לכניסה לחדרים בבתי מלון בחו"ל והיציאה מהם הינו כדלקמן: כניסה מהשעה 14:00 ויציאה עד השעה 12:00 בצהריים. רמת בתי המלון ודירוגם נקבע ע"י משרד התיירות המקומי של כל מדינה ומדינה. חלק מהשירותים המוצעים על ידי בית המלון הינם עונתיים ואינם פועלים בכל ימות השנה. הנהלת המלון רשאית בכל עת לסגור זמנית אי אלו מהמתקנים או להפסיק מתן שירות כלשהו ואין לחברתנו אחריות למצבים אלה. החברה אינה אחראית להליכי שיפוץ ובנייה בבית המלון ובסמוך לו. במרבית בתי המלון נדרש תשלום נוסף במקום עבוד שירותים מיוחדים ועבור שימוש במתקנים מיוחדים, כמו: סאונה, חדר כושר, מגרשי טניס, שמשיות, מגבות בבריכה וכדומה. בחברה לא יתקבלו תלונות במקרים של דרישת תשלום במלון.בבתי מלון בחלק במדינות העולם גובים מס מקומי/מיסי לינה, מס המשולם ישירות במלון על ידי הנוסע ובהתאם להחלטת הרשויות המקומיות.
החברה אינה אחראית להפעלתו היומיומית של המלון, לרבות תקינות מערכותיו, נהלי ניקיון החדרים, תפריט חדר האוכל ושעות פעילותו, שעות הפעלת מיזוג אויר וכדומה.
כל הפרטים המפורסמים אודות בית המלון לרבות תיאורו, מתקניו, תמונותיו וכד' מפורסמים על ידי בית המלון עצמו ואין החברה נושאת באחריות על פרסומים אלו.
הגעה מאוחרת -במידה והנוסע מתעתד להגיע למלון לאחר השעה 18:00 יש להודיע על כך מראש בעת ביצוע ההזמנה [במידה ולא תימסר הודעה מראש לא תישא החברה באחריות כלשהיא במידה ולא יישמר חדר עבור הנוסע].
מיזוג אוויר -אנו מציינים בפניך במפורש כי אין הפעלת מיזוג האוויר באחריותנו וכי לא נוכל לשאת באחריות כלשהי להפעלתו גם אם מצוין בתיאור המלון כי המלון מצויד במערכת מיזוג אויר. ההפעלה של המזגנים הינה בשליטת בתי המלון בלבד.
"הכול כלול" -לכל מלון מדיניות משלו למסגרת "הכול כלול" ובחלק מהמלונות נדרשים הנוסעים לשלם תשלום נוסף על חלק מהשירותים, המשקאות והמזון ולכן על הנוסע לוודא מראש ובטרם ביצוע ההזמנה כי המדיניות של בית המלון לשביעות רצונו ותואמת לצרכיו.
RUN OF THE HOUS שיבוץ החדרים -ההזמנות מתבצעות עבור חדר במלון. אין באפשרותנו להבטיח מראש חדר הממוקם עפ"י דרישות הלקוח, לא בקומה רלוונטית ולא בצד המבוקש ו/או קבלת דלת מקשרת ו/או עם נוף כזה או אחר ו/או עם מרפסת ו/או חדרים צמודים וכן הלאה. קבלת החדרים במלון היא על פי המצאי הקיים ובהתאם לשיקולו הבלעדי של בית המלון. במספר בתי מלון קיימים אגפים שונים בנוסף לבניין המרכזי, וילות, בונגלוס המהווים חלק בלתי נפרד מהמלון, אין החברה יכולה להבטיח שכל הנוסעים ישתכנו בבניין המרכזי. כמו כן, במידה ומוזמנים מספר חדרים על ידי המזמין אין באחריות "החברה" להבטיח שכל הנוסעים ישוכנו בסמוך ואף לא באותה קומה ו/או באותו אגף.
חדרים זוגיים- ברוב בתי המלון בחדרים הזוגיים ישנן מיטות נפרדות. אין כל אפשרות להבטיח מראש מיטה זוגית אף אם הועברה בקשה מראש.
TRIPLE / QUAD- במקרה של הזמנת חדר לשלושה ו/או ארבעה– במקרה של הזמנת חדר ליותר מ - 2 אנשים תיתכן אפשרות שתוכנס מיטה מתקפלת או מיטות נוספות לחדר זוגי, ואין באפשרותנו להבטיח חדר גדול יותר במקרה זה.
בקשות מיוחדות-במקרה של בקשה מיוחדת של הנוסע, לרבות בנוגע לקבלת חדר כזה או אחר ו/או כל בקשה אחרת של הנוסע בנוגע לחופשתו, מתחייבת "החברה" להעביר את הבקשה לספק השירות, אולם לא תהיה מצידה התחייבות כלפי הלקוח למילויה, אלא אם אושר והובטח לנוסע בכתב ומראשבעת אישור ההזמנה כי בקשתו תקוים.
ארוחת בוקר-  המחירים בארצות אירופה כוללים ארוחת בוקר קונטיננטלית [אלא אם מצוין אחרת]. אין אנו מתחייבים כי ארוחת הבוקר תסופק בחדר האוכל של המלון. נדגיש כי במקרה של ארוחות במלון שלא מומשו במסגרת חבילת הנופש בגין שינוי מועדי הטיסות – לא יינתן החזר בעבורן. נוסעים שיגיעו לבית המלון לאחר שעת הסגירה של חדר האוכל יקבלו לעיתים ארוחה קרה בחדר האוכל ו/או בחדרים.
רישום יתר ע"י בתי מלון -ייתכנו מצבים לפיהם יכנס המלון לתפוסת יתר ועל פי הכללים הבינלאומיים לא ניתן לפנות חדרים גם אם נתקבל אישור עבורם מראש. במקרה של רישום יתר ע"י בתי המלון, חלה האחריות על ספק בית המלון להעביר את הנוסעים למלון חלופי המדורג באותה דרגת תיירות של המלון אותו רכשו הנוסעים. האחריות לכך, לרבות העברה למלון החלופי חלה על הנהלת המלון ו/או הסוכן המקומי. יובהר כי ככל ולנוסע טענות בגין המלון החלופי שסופק לו – עליו לפנות באופן מידי ובזמן אמת אל סוכן הנסיעות מטעמו ו/או אל נציגי חברתנו על מנת שאלו יוכלו לסייע בידו לאלתר.
השכרת רכב-  על השוכר (הרשום בשובר) להצטייד בכרטיס אשראי בינ"ל על שמו, וברישיון נהיגה ישראלי ביחד עם רישיון בינ"ל כשהם תקפים (לשנה לפחות) ופרטיהם זהים. חברת ההשכרה אינה מתחייבת לספק רכב מדגם מסוים, אלא מקבוצת רכבים מסוימת בלבד. אין החברה אחראית ולא תישא בתשלומים בגין שעות חניה נוספות גם אם שעות נוספות אלה לא נגרמו בשל מעשיו או מחדליו של הנוסע/הלקוח לרבות בגין עיכובים/ביטולים של טיסות. דיני תעבורה של כל מדינה ניתן לבדוק באינטרנט או במ.מ.ס.י.
במועד ביצוע הזמנתך, עליך להקפיד למסור את שעת ההגעה המדויקת לתחנת ההשכרה. מובא בזאת לידיעתך כי הרכב המוזמן ישמר עבורך עד שעתיים משעת ההגעה שמסרת. כמו כן, עליך לוודא כי לא חלות הגבלות לגבי מסלול הנסיעה שאתה מתכנן. כגון: כניסה לארצות, מעבר על גבי מעבורות וכדומה. הזמנתך תאושר לקבוצת רכב ולא לסוג רכב. כל קבוצה מכילה מספר סוגים של כלי רכב הניתנים לשינוי מעת לעת.
יום ההשכרה הינו בן 24 שעות (או חלק מהן מרגע קבלת הרכב המושכר, על כל איחור בהחזרת הרכב יחול חיוב ביום שכירות נוסף וביטוחים. חובה להחזיר את הרכב המושכר במסגרת שעות העבודה של תחנת ההשכרה על מנת שחוזה ההשכרה ייסגר בנוכחותך.
גיל השוכר -באחריות השוכר לעדכן את החברה אם גילו נמוך מ-25 שנים. מובא בזאת לידיעתך, כי נהוג לקבוע גילאי מינימום ומקסימום אשר משתנים ממדינה למדינה ויש לבררם בעת ביצוע ההזמנה.
שובר ההשכרה -השובר תקף אך ורק לתחנת ההשכרה, תאריך ושעת לקיחת הרכב אשר צוינו על גביו מראש, בישראל.
שינויים וביטולים -בגין כל שינוי שתבצע, יונפק עבורך שובר חדש, לא יינתנו החזרים עבור ניצול חלקי של השובר.
כיסוי ביטוחי – על כל נוסע חלה החובה לבדוק את פרטי הכיסוי הביטוחי הניתנים ע"י חברות השכרת הרכב ותנאיהם וככל וברצונו לבצע שינוי ו/או להוסיף כיסוי כלשהו עליו לבצע זאת באופן ישיר אל מול חברת השכרת הרכב והכל בהתאם לנהליה ולמדיניותה של כל חברה.
CDW כיסוי ביטוחי -הנו כיסוי לנזקי הרכב השכור, בכל מקרה תחול השתתפות עצמית ראשונית במקרה של נזק / גניבה.
TP כיסוי -הנו כיסוי נגד גניבת הרכב השכור, בכל מקרה תחול השתתפות עצמית ראשונית במקרה של נזק / גניבה. אנו מפנים לתשומת לבך, שהכיסויים הביטוחיים לעיל, אינם מכסים נזק שייגרם למרכב התחתון של הרכב ולצמיגים.
חופשות צעירים קשרי תעופה
מסיבה צבעונית חופשת צעירים קשרי תעופה
חופשת צעירים קשרי תעופה צעירים